Sporty Clothes

Dlouho jsem sem nedala žádný fashion trend. A vzhledem k tomu, že je začátek nového roku a určitě si někteří z vás říkají, že začnou sportovat, mám pro vás inspiraci sportovního oblečení. Já mám na sport radši nějaké barevné oblečení, protože černou nosím normálně celkem dost a je fajn vzít si do fitka něco jiného, protože mi to hned zlepší náladu a působí to na mě pozitivně. A věřte nebo ne, ale to jak se při cvičení cítíte dělá hodně. Kdyby vás zajímalo jak cvičím já nebo nějaké tipy jak se do toho dát, budu ráda, když mi to napíšete v komentářích ;).
***
It's some time since last fashions trend post so I have sporty clothes inspiration for you. For workout I prefer colourful clothes because I feel better in it when I'm doing some exercise. And black I wear usually so I wanna change it in the gym. And trust me or not how you feel during your workout makes a lot. Do you want to know how I workout or any my tips how to start? Please let me know in comments ;).















Tak co, rozhodli jste se začít cvičit? Nebo jaké byly vaše začátky se cvičením?
Držím palce všem, kteří se rozhodli začít něco dělat ;)!
***
So, do you wanna start exercising? Or what were your beginnings exercises?
I wish good luck to everyone who wants to change anything ;)!

CONVERSATION

4 komentářů:

  1. Já tedy už cvičím a musím říct, že i to obleční udělá hodně už jenom proto, že když si jej člověk koupí tak je mu potom líto to oblečení nevyužít. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba pro mě je oblečení při cvičení důležité. Ale spíš barvy a jak se v tom cítím než značky. Hihi a máš pravdu, že je škoda nevyužít to pěkné sportovní oblečení ;)

      Vymazat
  2. snažím sa cvičiť už nejaký ten rok, dokonca som si nakúpila oblečenie- a stále nič :) a súhlasím s tebou, oblečenie na šport je dôležité, a ešte aj farby, tá nálada pri nich stúpa závratnou rýchlosťou a človeku sa hneď chce všetko robiť.. lepšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se mnou souhlasíš ;)) A to cvičení určitě nevzdávej, já to taky málem vzdala a teď mě to baví víc než předtím :) Držím palce

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top