The Fault in Our Stars

Krásné pondělí a státní svátek všem. Nedávno jsem dočetla ÚŽASNOU knížku a musím se o to s vámi podělit. Nečekala jsem, že mě příběh tohohle díla tolik zasáhne. Ale nechci prozrazovat děj, protože bych to někomu, kdo si to chce přečíst, mohla zkazit. Co můžu říct je, že je to o slečně Hazel Grace co má rakovinu, která se seznámí s klukem Augustem a postupem času se do sebe zamilují.
Moc se mi líbilo jak je knížka napsaná. Lehce, čtivě a s černým humorem, díky kterému jsem se nejednou zasmála. Hodně jsem se do toho vžila a ke konci brečela jako želva. A jestli přemýšlíte, že byste si knížku přečetli, tak na nic nečekejte! Je to jedna z nejlepších knih co jsem četla.

Budu ráda, když mi do komentářů napíšete jak se vám knížka líbila nebo jestli máte v plánu si jí přečíst ;).

***
Nice Monday everyone. I recently finished reading an AMAZING book and I have to share it with you. I didn't expect how much it affects me. I don't wanna tell you that story, I just can tell that it's about girl with cancer Hazel Grace who meets boy called Augustus and by the time they fall in love. I really like the way how is this story write. Lightly, readable and with black humor, which made me laugh. I love this story and in the end I cried like a turtle. If you're thinking about reading this book just do it. It's one of the best books I've ever read.

I'll be glad for your comments about how you liked this book or if you plan read it ;).


CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top