Fur Jacket

Mé drahé čtenářky, nejdřív bych se chtěla omluvit za to, že v posledních dnech nebyl na blogu žádný nový příspěvek. Ale znáte to, škola, práce atd. a najednou toho máte až nad hlavu a nevíte co dřív. Doufám, že se na mě nezlobíte a budete se na můj blog zase rády vracet :-*

Určitě jste si také všimli, že tu dlouho nebyl žádný outfit. Musela jsem totiž na trhání osmiček a chvíli trvá než se to uzdraví a jste zase ok.

Kožíšek jsem chtěla už dýl a konečně jsem našla nějaký, který mi sluší. Mám ho od jedné slečny z Votoče, ale původně je z H&M. Mám z něj velikou radost nejradši bych ho nosila pořád. Jinak mám na sobě moje oblíbené džíny z C&A a vysoké kozačky. Šálu jsem si nedávno koupila v Zaře a je úžasná. Přesně taková, že se do ní můžu krásně zachumlat a asi bude mým věrným parťákem letošní zimu. Kabelka je z Reserved. Ve dnech kdy s sebou musím vláčet kdo ví co, je vážně k nezaplacení, navíc se mi moc líbí její vzor. Rtěnka je od L'oreal z limitované edice a konkrétně tahle se jmenuje Freida. Je úžasná a hned se zařadila mezi moje oblíbené. Ale o tom až jindy ;).
***
Dear readers, I would like to begin with an apology because there wasn't any post in recent days. But you know, you are busy because of school and work and haven't got time for anything else. I hope you aren't upset and you still like my blog :-*
You probably realised that it's some time since last outfit post. I'm sorry about that, but I had surgery on teeth and I had to wait till I'll be ok. 

I wanted something like this fur jacket and finally get it! I bough it from girl on Votočvohoz, but originally it's by H&M. I really like it and wanna wear it all the time. Because it's sooo fluffy. I also wear my favourite jeans by C&A and high boots. The scarf I bought in Zara and it's amazing. I think it'll be my best buddy this winter. Handbag is by Reserved and it's great when I need to carry a lot of stuff all day. Lipstick is by L'oreal limited edition and this is Freida. But about it I'll tell you next time ;)









Fur Jacket: H&M, Jeans: C&A, High Boots: CCC, Scarf: Zara, Handbag: Reserved, Rings: Pandora, Watch: Guess

Jak se vám líbí tenhle outfit? 
***
Do you like this outfit?

CONVERSATION

4 komentářů:

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top