Blogerka roku 2014

Byla středa 6. 11. odpoledne a já chodila po Palladiu a přemýšlela co si večer vezmu na sebe, na vyhlášení cen Blogerka roku 2014, a představovala si, jaké to asi bude.
Akce se konala v krásném hotelu Boscolo a už při vstupu jsem cítila tu úžasnou atmosféru. S kamarádkou Wendy z blogu The Blond Affair jsme si v šatně odložily, vzaly si skleničku šampaňského a už koukaly po ostatních hostech a hledaly naše oblíbené blogerky. Samotným vyhlašováním nás provázel Ondra Vodný z Evropy2 a jako hudební doprovod vystoupil finalista Superstar Pavel Calta, David Deyl a Ben Cristovao. Všichni byli vážně skvělí.





Cenu Blogerka roku 2014 získaly:
Fashion: A cup of style
Beauty: Petra Lovely Hair
Food: Menu domů
Objev roku: The Nattiness
Video: Teri Blitzen
Lifestyle: Tereza in Oslo

Všem gratuluji a moc vám to přeju. Nejvíc Lucce a Nikče z A cup Of Style a Pétě z Lovely Hair, které obhájily titul z loňského roku. Zasloužily jste si to!

Po vyhlášení jsme se přesunuly na after party, kde jsme měly možnost popovídat si s ostatními. Po chvilce přemlouvání (dvou skleničkách sektu a jedné vína) jsme se překonaly a oslovily holky z A Cup Of Style a poprosily je o rozhovor. Nebudu vám lhát klepaly jsme se jako ratlíci, a když jsme se fotily musely jsme se hodně snažit, aby fotky nebyly rozmazané :D. Holky byly neskutečně milé a povídaly si s náma jako s kamarádkama, což pro mě bylo úplně neuvěřitelné a ještě teď mám husí kůži když si na to vzpomenu.
Potom jsme ještě odchytily Péťu z Lovely hair s manželem Mírou, kteří se s náma bavili taky hrozně přátelsky a uvolněně a klidně si dělali srandu i sami ze sebe. Třeba Péťa nám doporučila rtěnku, kterou zrovna měla, jako bychom byly kamarádky u skleničky vína a když nám řekla, že nám to sluší málem jsme nadšením vylétly až do stropu :).




Tady jsem s dalšíma blogerkama :)


Na tuhle akci opravdu jen tak nezapomenu a jsem moc ráda, že jsem měla možnost poznat nové a báječné lidi. Rozhovory si budete moct přečíst v některém z dalších příspěvků.
Příští rok pro nás chystají ceny Blogerka roku novinku! Už to nebude soutěž jen pro holky, ale i pro kluky. Takže se můžeme těšit i na Blogera roku.



Svůj outfit jsem dávala dohormady opravdu na poslední chvíli, protože o tom, že tam půjdeme jsem se dozvěděla den předem a ještě k tomu byla v práci. Sukni jsem si koupila asi před 14 dny v C&A a musím uznat, že poslední dobou se tam dají najít celkem pěkné kousky. Crop top jsem si pořídila ten den v Tally Weijl a rovnou jsem vám mohla v praxi ukázat jeden z trendů, o kterých jste si mohli přečíst v článku Trendy podzim/zima 2014. K tomu jsem nevolila moc výrazné doplňky, kromě prstenu. Nemám žádné černé psaníčko, tak jsem si vzala tohle, které bylo jednou k časopisu ELLE. Ale mně se líbí a nápis je vzadu a skoro není vidět, tak co :).






Crop top + Necklace: Tally Weijl, Skirt: C&A, Ring: H&M

Komu jste fandili vy? Posílali jste hlasy? Co říkáte na naše outfity?

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuju za vaše komentáře :-*

Back
to top